piątek, 3 marca 2017

Bomber jacket


kurtka - Shein
bluzka - nn
spodnie - Gamiss
buty - DeeZee

89 komentarzy:

  1. Fajna ta kurtka :) Kiedyś miałam podobną i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i kurtka, i buty-świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta kurtka

    OdpowiedzUsuń
  4. Super idealnie na wiosenne dni :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie! Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twojej bomberce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bomberki podobają mi się na kimś, sama w takiej kurtce się nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna jest ta kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten bomber :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna kurtka, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam bomberki. Ta jest cudowna! Muszę koniecznie w końcu zakupić jakąś kurtkę w tym stylu na wiosnę :)
    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bomberka cudna jeszcze nigdy takiej nie widziałam <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz , super bomber ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny bomber! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie buty, genialnie wygodne są :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co mam tutaj napisać, bo cała stylizacja jest w moim guście, strzał w 10! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. very nice post :)
    happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaje...fajna kurteczka. ;-) Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię takie proste zestawy :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  21. Same najlepsze nowości u Ciebie, cudnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kurteczka! Propozycje też świetne:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super codzienny look na wiosne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jeszcze szukam swojej wymarzonej bober jacket :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Really nice! Have a great new day.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. !Congratulations on your work, I love the photos!!happy Sunday!
    💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi sie podoba klikłam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie świetny look <3 ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się cała stylizacja :) Do twarzy Ci w niej :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny, prosty i ciekawy zestawik. Bomberka świetna, bardzo ładny materiał. Świetny kolor paska. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow!! Genialny zestaw !! Cudowna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie i wiosennie, podoba mi się! :) a te kurtki na samym końcu wymiatają, chcę tą po lewej :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Już od dawna marzy mi się taka kurteczka, piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cały zestaw mi się podoba, ale spodnie są świetne :)
    Poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna stylizacja :))) cieszy mnie ,ze bomberki ciagle sa na topie bo bardzo je lubie :)))) Twoja ma swietny zielony kolor nawiazujacy do stylu militarnego,wiec jeszcze bardziej jest pozadana :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurteczka świetna :) Podoba mi się jej krój oraz kolor 32 dolary :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kolejna piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurteczka piękna <3 Kocham kolor khaki i wszystkie tego typu rzeczy :) Podobają mi się baardzo twoje stylizacje kochana :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Czarne rurki to podstawa, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poluje właśnie na tego typu kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy blog :) zapraszamy do nas: http://www.fairydoorandmooore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bomberka jest w moich planach zakupowych ;)
    Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana widziałam że brałaś udział w kinder bueno:) I jak ja zdobyłam voucher do dauglasa:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna bomberka :) Super wyglądasz w takim kolorze :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta bomberka jest w sam raz na tę porę roku. Bardzo podoba mi się jej kolor. Ogólnie myślę, że bomberki są tak modne ze względu na swój krój.

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczna stylizacja - na nadchodzącą wiosnę będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz, super jest ta kurteczka :)
    Poklikane oczywiście!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, w moim stylu. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Urocza Ty! Uwielbiam militarne akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne buciki i kurteczka. Lubię taką kolorystykę :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super kurtka i buty! Pozdrawiam

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się ten kolorek khaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialnie jak zawsze ♥ I ten Twój uśmiech ♥ SUPER !!

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz ! :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawa kurteczka, nosiłabym chętnie taką :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja zle się czuję w kurtkach w tym stylu, ale Ty wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. świetna jest ta Twoja kurteczka!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)