niedziela, 15 marca 2015

Rainy day

Wybrałam się wczoraj wraz z mężem na małe zakupy dla synka. Mam wrażenie jakby dopiero się urodził, a to już minęło ponad 3,5 miesiąca. Bardzo szybko wyrasta z wszystkich rzeczy i wciąż trzeba kupować nowe.

Pogoda była deszczowa, więc postanowiłam założyć coś ciepłego. Zdecydowałam się m.in. na brązowy płaszcz, czarną, pojemną torebkę i wygodne botki na słupku. Zostawiam Was teraz ze zdjęciami.


 szal - nn
płaszcz - Shein
torebka -  River Island
spodnie - Zara
buty - Merg

146 komentarzy:

  1. śliczne ma pani włosy < ten kolorek > bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam gorąco :*
    http://www.carolinestylefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w bucikach :-) http://claudijafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Super zdjęcia
    Obserwuję:)

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i torebka prześliczne :) całość bardzo zgrana, podoba mi się :)) Obserwuję!

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, mam nadzieję, że też będę mieć taką figurę 3,5 miesiąca po porodzie. Jak narazie dopiero półmetek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw! mam podobny szalik i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie najbardziej podoba się płaszczyk ^^ Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny płaszczyk i botki! Rewelacyjnie wyglądasz po porodzie ! Zazdroszczę Ci, bo ja intensywnie walczę o powrót do figury sprzed ciąży...U mnie wczoraj minęło 5 m-cy i zgadzam się, że bardzo szybko dzieci wyrastają teraz z ubranek i trzeba wciąż kupować nowe, a jest tyle ślicznych rzeczy, że można zwariować :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ten płaszcz - ma świetny fason i kolor. Szalik też idealnie dobrany do całości:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wygladasz bardzo glamour :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :)
    bardzo podoba mi się taki kobiecy
    delikatny styl :) pozdrawiam ciepło
    i ucałuj synka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wszystko sie ze soba zgrywa kolorystycznie, calosc na duzy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz jest bardzo fajny a butki urzekły mnie , właśnie takie mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalik idealnie pasuje do zestawienia :D Wpadł mi w oko i jak zwykle NN ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny jest ten płaszczyk ;) takiego poszukuje http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I love this look , your scarf is very nice and compliments the whole outfit. You look great.

    www.stylenbeautylounge.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Extra! Bardzo w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny płaszcz - marzy mi się taki od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczna ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie wyglądasz:) Płaszczyk jest przepiękny :* obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. love your blog ^^
    i follow :)

    http://myblythejulyandme.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk w moim kolorze :D cudowny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. PERFEKCYJNIE! ♥
    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny szalik i płaszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Absolutnie i w ogóle po Tobie tej ciąży nie widać! Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko świetne, a buty są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo przyjemna kolorystyka, a TY jesteś piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam taką torebkę też z River Island ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczne zdjęcia :3
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale masz malutkiego synka! Mój juz 16 lat skończył... a tak niedawno był maleńki...:)
    Super wyglądasz! Masz piękne włosy!
    No i zestaw też niczego sobie:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the coat!
    www.kindtococo.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz! Płaszczyk jest genialny! <3

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne buty :) Mam podobne, tylko czarne...

    OdpowiedzUsuń
  36. Totally loving this look on you.Perfect scarf and coat

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajna stylizacja - buty czad :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam takie szaliki, apaszki! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny płaszczyk!! Piękna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja, a najbardziej zachwyciły mnie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie ważne jaka pogoda, ty zawsze uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna stylizacja, w sam raz dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. marzy mi się płaszcz o takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  45. Love coat and bag!! Awesome pretty!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  46. Przepięknie! Płaszcz, buty, spodnie, szalik - wszystko mi się szalenie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. cudownie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zawsze bardzo pozytywnie! Buziaki i czekam na więcej :)

    nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. masz właśnie na sobie mój wymarzony płaszczyk *o*

    OdpowiedzUsuń
  50. VERY NICE!!!!!!!!

    New post!!! Check it out, please!! :D Hope you like it!
    xx

    http://chicat10.blogspot.com.es/2015/03/mirador-de-abrante.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Buty sa sliczne :)
    Ogólnie no jest baaaardzo łądnie :3

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczny płaszczyk :3
    Fajny post :)

    Zapraszam -> http://natss28.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny płaszczyk,świetny szal,buty-bardzo zgrabne,;)
    Bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja, cudowny kolor plaszczyka :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ślicznie wyglądasz :)
    Uwielbiam takie stylizacje i ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo mi się podoba ta stylizacja i zawsze podziwiam kobiety tak ubrane, bo ja bym zamarzła, gdybym miała gołe kostki. w zdecydowanie zbyt zimnym jak dla mnie klimacie żyjemy. ;) ale płaszczyk uroczy, tu się zgadzam z większością komentarzy. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  58. muszę sobie sprawić podobny płaszczyk! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładny look ;) śliczny płaszcz, buty i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne buty! Świetnie wyglądasz. :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Kocham te szaliki ala burberry. Wyglądasz bardzo gustownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Płaszcz jest bardzo ładny! :)
    http://my-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetnie wyglądasz, moja idealna gama kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Such a chic outfit! Love those boots and thanks for the visit.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Od wielu miesięcy chodzę i poszukuję podobnego szalika i niestety nic. Przepięknie wyglądasz na tych zdjęciach. Taka promienna i uśmiechnięta :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/03/hells-kitchen-pomidorove-love.html

    OdpowiedzUsuń
  66. super stylizacja a na torebkę się czaje od dłuższego czasu :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  67. Wspaniale wyglądasz. Botki są prześliczne:)*

    OdpowiedzUsuń
  68. Another great outfit. I love your coat.
    Have a beautiful Saturday.

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepiękny płaszcz i szalik! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. świetna stylizacja :)
    płaszczyk urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń

  71. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się ta stylizacja :):)

    Zapraszam na nowy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/03/pierwsze-dni-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Och tak, dzieci tak szybko rosną że ani się nie obejrzysz a mały będzie już miał roczek :)
    Muszę przyznać, że wyglądasz bardzo okazyjnie. Uwielbiam beże i brązy!:)
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  74. Buciki, płaszczyk , bardzo mi się podoba ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo ładnie wyglądasz:)
    Super płaszczyk:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetnie, całośc wygląda pieknie

    OdpowiedzUsuń
  77. Mi brakuje takiego płaszczyka w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  78. To dobrze, że synek rośnie, niech rośnie zdrowo ;) Moja mama szuka obecnie podobnego płaszczyka, czegoś przejściowego, ale teraz w sklepach już wszędzie kolekcja wiosenna...

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetnie wyglądasz, płaszczyk cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  80. Sliczne zdjecia, swietny plaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super outfit, te buty są świetne <3 obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Lovely outfit! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne zdjęcia. Mam podobną torebkę.;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak dla mnie stylizacja bardzo na tak, cudownie Ci w brązie! *.*

    Zapraszam na nową artystyczną sesje zdjęciową! :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Genialna stylizacja..ahhh ten deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten czas tak leci..
    Wyprzytulaj synka ode mnie :*
    ślicznie wyglądasz;)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne połączenie szalika i płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Zestaw idealny na deszczową pogode ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękny płaszcz :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo elegancki zestaw. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  91. Naprawdę fajnie wyglądasz w tej stylizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  92. Love your blazer/coat n' booties!
    http://www.cmichellestyles.com
    *Besos*

    OdpowiedzUsuń
  93. Fajne kolory, lubię takie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetny zestaw, płaszcz i spodnie super, szalik mam podobny :))

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo fajna stylizacja i rewelacyją masz figurę

    OdpowiedzUsuń
  96. Szczerze nie wyglądasz jakbyś niedawno urodziła dziecko :) Wyglądasz świetnie no i co za figura :)

    OdpowiedzUsuń
  97. śliczny płaszczyk ;) pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. palnuje kupić podobny płaszczyk! Tylko bez guzików ;)

    OdpowiedzUsuń
  99. Uwielbiam taką kolorystykę! :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Bardzo podobają mi się buty. Ładny kolor i fajnie prezentują się na nodze.
    A Ty wyglądasz świetnie i w życiu nie pomyślałabym, że praktycznie "przed chwilą" urodziłaś dziecko :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetny płaszcz i buty :) A Ty pięknie wyglądasz po ciąży! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. PŁASZCZ ŚWIETNY, ŚWIETNE BUTY, PODOBA MI SIĘ...POZDRAWIAM...

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)