środa, 31 sierpnia 2016

Błękit


bluzka - Zaful
spodnie - Zara
torebka - Zaful
buty - Next

62 komentarze:

  1. Torebka bardzo mi się spodobała :)
    Ja czekam na swoją przesyłkę od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie rzeczy są super!
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/dreamsschoolfashion.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie wyglądasz w tym błękicie ;)
    kliknięte

    OdpowiedzUsuń
  4. torba jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka cudowna:) Pięknie Ci w błękicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta bluzeczka, ale to buty podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci w tym błękicie - świetny zestaw ;-) pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow wyglądasz pięknie <3
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja, bardzo lubię ten kolor, ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg! Love this look! I have missed your blog. I’m back to regular posting.Thanks for the visit.
    www.effortlesslady.co

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie rzeczy piękne i coś czuję, że je sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka i spodnie najbardziej wpadły mi w oko :), bluzka też fajna ale nie na moją figurę :), pasuje ci taki kolor bo ładnie Cię rozświetla :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla drobnych, zgabnych kobiet bluzka fajna, ja bym się źle w niej czuła;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj bluzeczka śliczna i ta torebka tez super wygląda! :)
    Poklikane kochana :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma bardzo ciekawe rękawy :) No i kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wszystkie te rzeczy dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka i torebka rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz fenomenalnie, błękit to zdecydowanie kolor blondynek!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna ta bluzka! Właśnie ze względu na te rękawy i kolor wygląda tak oryginalnie :-) Torebka też prezentuje się super i ma piękny odcień szarości co fajnie uzupełnia cały zestaw :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie :) Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzeczka jest śliczna, podobają mi się jej oryginalne rękawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny look, pięknie, kobieco i z klasą <3 Kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij też u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sklep już jakiś czas wydawał mi się ciekawy, ale tą bluzeczką wygrali wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! Co za bluzka :) fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  26. Blekit to Twoj kolor!!! Slicznie wygladasz :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobiście nie lubię niebieskiego, ale torebka całkiem ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Torebka rewelacja :) pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Błękit! Jestem zakochana na tych wakacjach w tym kolorze <3 Buty, torebki, koszulki, paznokcie i wgl wszelkie dodatki. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ci pasuje taki kolor!
    Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  31. Torebka jest fenomenalna - bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie, uwielbiam błękit i wszystkie odcienie niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor bardzo do ciebie pasuje ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  34. Super torebka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zestawienie - strasznie mi się kolor spodni podoba! :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzeczka ciekawa, oryginalna bardzo mi się podoba! A TY w niej wyglądasz bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana zachwycasz, uwielbiam Twoje stylizacje :)
    Kolory niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna jest ta bluzeczka :) Sama bym chętnie ją przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny kolor i super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  40. przepięknie ci w tym błękicie :) całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovvve your baby blue outfit!!! AMAZZZING! AMAZZZING! Sooo glam and gorgeous babe!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo spodobały mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow, torebka super! Jak z jej jakością? Ja mam na razie średnie doświadczenie z ZAFUL :( Do dzisiaj jedno z moich zamówień przebywa w Oddziale Celnym w Wawie ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. Klikniete.
    Super stylizacja, kolorystyka - mega :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyglądasz w tym odcieniu niebieskiego :) Torebka bardzo fajna, pojemna. A bluzeczka bardzo oryginalna :) Podoba mi się :) klik $22.49; $24.49

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie - kolor piękny, fason bluzki zachwycający - pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Trzeba przyznać, że we wszystkich "lookach" tu przedstawionych wyglądasz bardzo dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)