niedziela, 14 sierpnia 2016

Bluzka hiszpanka


bluzka - Shein 
spodnie - Shein
buty - Next

89 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie bluzki, a twoja jest po prostu cudowna!
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię bluzki odkrywające ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Teraz takie bluzki są modne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w niej cudownie!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny świetny post, piękna jesteś:)
    + nowa notka wleciała na mojego bloga,każdy komentarz mnie motywuje!:) W A Y N V blog
    odwdzięczam się za obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekko, zwiewnie i kobieco - pięknie wyglądasz w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! Hope you have a lovely new week.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka ma ciekawy deseń i bardzo efektowny krój :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh wow, super cute top. Love this look!
    www.effortlesslady.co

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna hiszpanka! ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam białe spodnie, a także bluzki hiszpanki :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne sa takie bluzeczki :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz. Bardzo podobają mi się takie bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz zgrabne i szczupłe ramiona, takie fasony bluzek są dla ciebie stworzone. Pieknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzka. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba najpiękniejsza hiszpanka, jaką widziałam!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, że Ci się spodobała :)

      Usuń
  18. Ja brzydko wygladam w tego rodzaju bluzeczkach, ale Tobie pasuja pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna stylizacja, białe spodnie to jest dla mnie w ogóle numer jeden do tego luźna bluzka z falbaną, która jest teraz hitem... Razem wyglądają naprawdę fajnie!! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pasuje Ci ta bluzeczka - jej krój, kolor - wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja a bluzeczka cudna *_*
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak Ty to robisz,że we wszystkich ubraniach wyglądasz rewelacyjnie :)
    Stylizacja na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym żeby ta bluzeczka na mnie również tak pięknie leżała :) ale neistety... z szerokimi ramionami muszę o tym zapomnieć.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  26. z bardzo fajnego materiału jest zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O ta bluzeczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie bluzki podobają mi się u innych, ale nie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ładna bluzka! miałam podobną

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluzeczka jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. HISZPANKI są teraz bardzo modne - sama chętnie bym się w taką zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie w niej Tobie ;) ja to muszę jeszcze trochę poczekać, zanim ten fason bęzie mi pasował ;) bo dalej z brzuszkiem walcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz, śliczna ta bluzka :)
    Poklikane!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje się duża, ale jest śliczna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bluzka świetnie pasuje do Twojej urody. Cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hiszpanki ostatnio są bardzo modne, ale niestety nie dla mnie. Ja bym nie mogła sobie pozwolić na taką bluzkę ze względu na figurę.
    Za to Ty wyglądasz kwitnąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie leży! u mnie taka bluzeczka niestety by się nie sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podoba mi się to połączenie błękitu z bielą! Zdecydowanie trafia w mój gust :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzeczka urocza, a linki wszystkie kliknięte :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ale to bardzo mi się podobają takie bluzeczki! :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    Poklikałam oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajna bluzka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam takie bluzki. Niedawno kupiłam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  43. strasznie mi się podobają te bluzki ;)!

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna bluzeczka, a w połączeniu z białymi spodniami wygląda cudownie, kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. ta bluzka jest rewelacyjna :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale idealnie leży ta bluzka! Mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Choć Tobie bardzo ładnie w takiej bluzce ja osobiście takich fasonów nie lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz w tej bluzce rewelacyjnie :-))

    OdpowiedzUsuń
  50. you are alway beautiful.

    https://mygreenshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajna, ale na mnie by się tak dobrze nie prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepięknie wyglądasz! Wyjątkowo pasuje Ci ten model! Masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Takie bluzki są bardzo urocze. :) Sama kilka razy przymierzałam się do zakupu takiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Boska bluzeczka :) Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna stylizacja :) Bardzo lekka ...wyglądasz Ty w niej super ☺

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczna koszulka <3
    super wyglądasz
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam ten krój bluzek! Na Tobie wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  58. Poklikalam :-) pięknie wyglądasz <3
    Kochana mogę Cie prosic o kliknięcie w dwa linki w tym poście? ?
    http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/2016/08/stripes-and-jeans.html
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowna stylizacja,a bluzka jest boska<3 :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Fantastycznie wyglądasz, bardzo podoba mi się taki styl :)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)