środa, 8 lutego 2017

Welur



bluza - DressLily 
spodnie - nn
buty - Merg 

69 komentarzy:

  1. Welurek ostatnio modny znowu się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. materiał bluzki cud miód malina hahah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna welurowa bluza <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie to wszystko wygląda ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie, świetna bluza ;3, ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta bluza, uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się bluza :) poklikane!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie jestem do końca przekonana - do WELURU.

    OdpowiedzUsuń
  9. welur tak, ale właśnie tylko w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  10. O ile welur jakoś źle mi się kojarzy, o tyle ta bluza wygląda świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój kolor, ale tak bluza b. fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz super :)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Very stylish outfit ) Like details)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo spodobała mi się ta bluza.

    OdpowiedzUsuń
  15. tak bardzo mi się podoba welur, ale nie mogę ciągle zdobyć się na odwagę!
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. proste połączenie ale nie nudne :)
    super :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  17. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz, elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze pozytywna i usmiechnieta:) Buziaki

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio bardzo mi się podobają takie welurowe ubrania ;) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyglądałam sie ostatnio tej bluzie :) bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna, w połączeniu z jeensami welur wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna bluzeczka i ślicznie w niej wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Welur jest świetny ! Cudny kolor bluzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie przepadam za welurem : o

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyznam szczerze, że za welurem nie przepadam ale ta bluzka wygląda naprawdę świetnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie ładne buty ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja coś nie lubię tego materiału;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a lovely post! Have an amazing new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Swojego czasu bardzo podobały mi się welurowe sukienki, ale moja mama zawsze skutecznie mnie do nich zniechęcała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluza świetny ma kolor :) Zastanawiałam się ostatnio czy nie skusić się na welurową sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super bluza i świetny fason botków!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Super bluza, moja znajoma ma podobną i naprawdę fajnie prezentuje się ten materiał na żywo :)

    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz super! Świetne butki :) buziaki
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, ja nie mam nic welurowego w mojej szafie, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzka w bardzo ładnym kolorze, buty wpadły mi w oko, są super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobna bluze pokazywala Natalia z kanalu Natalie Beauty i pochodzila ona bodajze z Zaful?

    OdpowiedzUsuń
  38. super butki!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw! Nie wiedziałam, że połączenie weluru i jeansu może być tak fajne. Może i do mojej szafy wpadnie w najbliższym czasie coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna bluza i buty:) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak za sukienkami z weluru nie przepadam to powiem Ci, że ta bluza wygląda bardzo ciekawie, kolor jest super !

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny zestaw :)
    Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  43. Absolutely amazing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  44. Prosto i zwyczajnie, a jednak fajnie. Podoba mi sie./ rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. So stunning look) Like details)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładne buty :)
    Stylizacja tez na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bluza idealna! Zapraszam do mnie na inspiracje męską kolekcją Calvina Kleina! www.LUCK-HAPPENS.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetna bluza- bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Spodnie bardzo mi się podobają. Teraz robiłaś te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zostały zrobione kilka dni przed publikacją wpisu :)

      Usuń
  50. barwa bluzeczki ciekawa
    a buty - obłędalne :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Hello

    Can you write me please.
    I have a question is very important for me

    Please

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)