środa, 8 lutego 2017

Welur


bluza - DressLily 
spodnie - nn
buty - Merg 

67 komentarzy:

  1. Welurek ostatnio modny znowu się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. materiał bluzki cud miód malina hahah <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna welurowa bluza <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wszystko wygląda ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie, świetna bluza ;3, ładny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta bluza, uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się bluza :) poklikane!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie jestem do końca przekonana - do WELURU.

    OdpowiedzUsuń
  10. welur tak, ale właśnie tylko w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  11. O ile welur jakoś źle mi się kojarzy, o tyle ta bluza wygląda świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mój kolor, ale tak bluza b. fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz super :)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Very stylish outfit ) Like details)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo spodobała mi się ta bluza.

    OdpowiedzUsuń
  16. tak bardzo mi się podoba welur, ale nie mogę ciągle zdobyć się na odwagę!
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. proste połączenie ale nie nudne :)
    super :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  18. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz, elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze pozytywna i usmiechnieta:) Buziaki

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio bardzo mi się podobają takie welurowe ubrania ;) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyglądałam sie ostatnio tej bluzie :) bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna, w połączeniu z jeensami welur wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna bluzeczka i ślicznie w niej wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Welur jest świetny ! Cudny kolor bluzy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie przepadam za welurem : o

    OdpowiedzUsuń
  27. Przyznam szczerze, że za welurem nie przepadam ale ta bluzka wygląda naprawdę świetnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie ładne buty ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja coś nie lubię tego materiału;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Swojego czasu bardzo podobały mi się welurowe sukienki, ale moja mama zawsze skutecznie mnie do nich zniechęcała.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bluza świetny ma kolor :) Zastanawiałam się ostatnio czy nie skusić się na welurową sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super bluza i świetny fason botków!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Super bluza, moja znajoma ma podobną i naprawdę fajnie prezentuje się ten materiał na żywo :)

    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz super! Świetne butki :) buziaki
    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, ja nie mam nic welurowego w mojej szafie, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzka w bardzo ładnym kolorze, buty wpadły mi w oko, są super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobna bluze pokazywala Natalia z kanalu Natalie Beauty i pochodzila ona bodajze z Zaful?

    OdpowiedzUsuń
  38. super butki!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw! Nie wiedziałam, że połączenie weluru i jeansu może być tak fajne. Może i do mojej szafy wpadnie w najbliższym czasie coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna bluza i buty:) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak za sukienkami z weluru nie przepadam to powiem Ci, że ta bluza wygląda bardzo ciekawie, kolor jest super !

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny zestaw :)
    Pozdrawiam i życzę miłego poniedziałku ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  43. Prosto i zwyczajnie, a jednak fajnie. Podoba mi sie./ rzepaczki.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. So stunning look) Like details)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładne buty :)
    Stylizacja tez na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bluza idealna! Zapraszam do mnie na inspiracje męską kolekcją Calvina Kleina! www.LUCK-HAPPENS.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna bluza- bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spodnie bardzo mi się podobają. Teraz robiłaś te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zostały zrobione kilka dni przed publikacją wpisu :)

      Usuń
  49. barwa bluzeczki ciekawa
    a buty - obłędalne :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Hello

    Can you write me please.
    I have a question is very important for me

    Please

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)