sobota, 12 lipca 2014

Londyn


"Nic dwa razy się nie zdarza...", tak niegdyś pisała Wisława Szymborska. Otóż po raz kolejny moje starania zostały docenione i podobnie jak w zeszłym roku, tak i w tym wygrałam wycieczkę do Londynu z Rimmel, połączoną z zakupami. O moich zeszłorocznych wrażeniach możecie poczytać tutaj.

Wylot miałam z Lotniska Chopina w Warszawie. Wcześniej zapewniono mi nocleg w hotelu, tak abym spokojnie rano zdążyła na samolot. Tym razem leciałam polskimi liniami lotniczymi LOT (wcześniej brytyjskimi British Airways). Na miejscu na Lotnisku Heathrow w Londynie czekałam na mnie Magda (autorka bloga Szafa Madziary), która podobnie jak w zeszłym roku towarzyszyła mi podczas zakupów oraz zwiedzania londyńskich zaułków. Organizator zapewnił mi również noclegi w hotelu London Premier Notting Hill oraz wedle regulaminu konkursu otrzymałam kieszonkowe na zakupy, których ostatecznie uzbierała się cała walizka.

Na początku trudno mi było uwierzyć w to, że moje marzenie o możliwości spędzenia czasu w Londynie spełnia się po raz drugi. Wspaniale było ponownie przechadzać się uliczkami tego wielokulturowego miasta. W tym roku miałam możliwość zwiedzić kilka nowych miejsc, przykładowo atrakcyjną turystyczną dzielnice Chinatown, czy też znaną z występów ulicznych artystów Covent Garden. Skorzystałam również z możliwości przejażdżki rikszą oraz spróbowałam dań różnych, światowych kuchni.

Warto jest mieć marzenia i dążyć do ich realizacji.

Zostawiam Was teraz ze zdjęciami. Nie są to jednak wszystkie zdjęcia, które chcę Wam pokazać. W jednym z kolejnych postów możecie spodziewać się stylizacji w stylu London Look.

fot. Szafa Madziary

134 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej:D też kiedyś chciałabym pojechać do Londynu:)
    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jak ja Ci zazdroszczę ;o Londyn to najwspanialsze miejsce na świecie! ♥



    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na stylizację :) zdjęcia bardzo mi się podobają, bardzo zazdroszczę wyjazdu! :) Londyn jest cudownyy!

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjecia! Gratuluje wygranej wycieczki!

    klausik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd masz spodnie z 2 zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie pochodzą ze sklepu ZARA. Kupiłam je w zeszłym roku będąc w Londynie :)

      Usuń
  6. ooo jej :) piękne zdjęcia :) bardzo chciałabym pojechać do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Achh jak pięknie <3 a ja tam nigdy nie byłam :(
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę wyjazdu ;)
    śliczne buciki na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie zazdroszczę! ♥ muszę koniecznie odwiedzić Londyn, tym bardziej, że mam tam ciocię! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)
    zazdroszczę wyjazdu!

    http://julia-juliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie że po raz kolejny Ci się udało, gratuluję. :) Warto mieć marzenia i dążyć do tego, aby nam się udało, jak widać się spełniają. :) Przepięknie tam, chciałabym kiedyś tam pojechać, kto wie może się to uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :) zdjęcia piękne i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo zazdroszcze :) Przepiękne zdjęcia :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ - Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje tak wspaniałej wygranej;**

    Zdjęcia bardzo ładne , oddają urok temu miejscu;**

    OdpowiedzUsuń
  15. O boże...Londyn... *.* Gratuluję i zazdroszczę ;)
    www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranej ^^ Piękne zdjęcia, stylizacje. Po prostu zazdroszczę :) Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę, bardzo bym chciał pojechać do Londynu :)
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wyglądasz w tych niebieskich spodniach ;)
    O takim wyjeździe marzę..
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogromne gratulację wygranej!
    pewnie to była niesamowita przygoda,
    Londyn jest naprawdę śliczny ♥

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję!!! Zazdroszczę wyjazdu :) Widać, że było świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. No nieźle! :D Gratuluję wygranej, wyjazd z pewnością był udany :))
    PS. Udało Ci się zrobić świetne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję. Świetne zdjęcia, cudne stylizacje. Pięknie wyglądasz.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wooow, gratuluję i zazdroszczę! Londyn jest cudowny *.*
    w ramce "o mnie" wyczytałam, że studiowałaś ekonomię :P polecasz ten kierunek? bardzo ciężko jest na nim czy da się wytrzymać? i gdzie studiowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiowałam matematykę dziennie na Uniwersytecie Wrocławskim, w trakcie wybrałam kierunek Matematyka w Ekonomii i Ubezpieczeniach. Jest to jedna z najtrudniejszych uczelni, bardzo mało osób z pierwszego semestru dotrwało do obrony magisterskiej. Polecam jeżeli jesteś wytrwała i chciałabyś pracować np. jako analityk, a co za tym idzie dobrze jest mieszkać w dużym mieście, w którym jest praca w tym kierunku.

      Usuń
    2. ach, rozumiem :) ja jestem tak w ogóle po humanie, ale chyba od zawsze wolałam matmę, tyle że nauczycielka w gimnazjum mnie strasznie do niej zniechęciła i ostatecznie wylądowałam na profilu humanistycznym w liceum. a teraz składałam papiery na ekonomię i logistykę, no i nie mogę się zdecydować, gdzie pójść. stąd moje pytanie, gdy zauważyłam tylko słowo "ekonomia" w ramce u Ciebie :D dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  24. Zazdroszczę, Londyn jest moim wielkim marzeniem

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję, świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę pobytu w Londynie i wygranego konkursu. Mówiłaś że na moim blogu zaczęły pojawiać się reklamy. Nic o tym nie wiedziałam ! Możesz powiedzieć mi jakie to były reklamy???? Jak myślisz , dlaczego się pojawiły? Jak je wyłączyć ? Nie mam żadnej współpracy i mam wyłączone Adsense - nawet się do tego nie kwalifikuję! Co mogło się stać?

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, że udało Ci się po raz kolejny! Piękna nagroda i pamiątka na całe życie, wygalasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję :) Bardzo lubię to miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, że udało Ci się kolejny raz tam pojechać. Londyn to niesamowite miasto :-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak Ci zazdroszczę! Też chcę jechać do Londynu! A jakie piękne zdjęcia. :)
    zyciejestnobela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, drugi raz tyle wygrac, zazdroszcze :D Musialo byc super :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia. Zazdroszczę pobytów w takich pięknych miejscach :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post, bardzo fajne zdjęcia :)) Gratuluję wygrania tak wspaniałej wycieczki do Londynu, i to już po raz drugi! ;)

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Z niecierpliwością czekam na post ze stylizacją London Look! Ślicznie wyglądasz na fotach! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialne zdjęcia. Zazdroszczę pobytu w Londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale super, gratuluję! :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  38. kOCHANA ALE WSPANIALE!!!! Cudowne zdjęcia, jest energiaa i moc
    Pozdrawiam kochana

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. A jednak zdarza się 2 razy :) pozazdrościć Londynu, a zdjęcia świetne ;) pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow no tylko pozazdrościć na prawdę, przepiękne widoki! :) Nigdy nie wierzyłam, że można coś takiego wygrać, bo sama nigdy tego nie doświadczyłam, raz tylko wygrałam jakiś film na kasecie, dzwoniąc do radia eski hehehe ale to miałam z 10 lat i później nigdy więcej te szczęście mnie nie spotkało:P hehe ale mam kochajaącego narzeczonego, więc zwsze pocieszam się myślę, że kto ma szczęście w grach, nie ma w miłości ;) świetne spodnie w kwiaty z blękitnymi szpilkami! :) i aż nie mogę się doczekać stylizacji w stylu London Look :) udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez obaw, jedno nie wyklucza drugiego :) Również mam kochającego męża i nie rezygnuję z tego powodu z konkursów :) Warto było w tym przypadku się starać aby ponownie zrealizować jedno ze swoich marzeń :)

      Usuń
  41. Fajne zdjęcia, też bym chciała wygrać wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę takiego wyjazdu :)
    Świetne zdjęcia
    Powodzenia w dalszym blogowaniu
    przelamlody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. zazdroszczę! bardzo bym chciała zajrzeć kiedyś do Primarka :P


    myuuniverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju jak ci zazdroszczę. Primaark *o*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. superowe zdjęcia *-*
    http://beautifulprincesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ależ szczęściara z Ciebie! lol, byłaś tak niedaleko mnie... ach...
    zdjęcia przepiękne i Ty śliczna... ciekawa jestem co musiał zrobić w konkursie, by pretendować do nagrody...
    czekam na kolejne zdjęcia i mam nadzieję, ża pokażesz zakupy:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(688)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeeeju zazdroszczę wyjazdu ; ) Obserwuję ; p

    http://bajeerancko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Zazdroszczę też bym się gdzieś wybrała, ale niestety nawał obowiązków. Ostatnio kręcą mnie kwieciste spodnie czy zdradzisz mi skąd są Twoje?
    Obserwuje i zapraszam do mnie:
    www.modjus.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Tylko pozazdrościć - taki wyjazd,to prawdziwe marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. agrrr zazdro- fantastyczny wypad <3

    OdpowiedzUsuń
  52. ale rewelacja !! gratulacje :DDD

    OdpowiedzUsuń
  53. O jej! Ja też chcę do Londynu!:) Takie masz piękne spodnie! I wzór na sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. spodnie w kwiatki, śliczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. fantastyczne spodnie w kwiatki na drugim zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  56. wow niesamowite!
    piękne miejsce, zazdroszczę :) ślicznie wygladasz kochana ;*
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Nice photos. I really have to go to London some day.

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow... ale zazdroszczę.. może kiedyś też będę miała podobną okazję..

    OdpowiedzUsuń
  59. Beautiful photos and post!!! thank you so much for your comment!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Beautiful post! would you like to follow each other? :)

    www.alittledropofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Rany, zazdroszczę Ci tej wygranej! Chciałabym kiedyś zwiedzić Londyn. :3
    Piękne zdjęcia. Wręcz na nich promieniejesz.
    Obserwuję.

    szklanabroszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. W Anglii mieszkam ponad 5 lat :) W Londynie często bywałam, ale czas było wracać do domku. Chętnie kiedyś odwiedzę stare dziury :) Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  63. Zazdroszczę Ci wyjazdu! Sama chętnie bym pojechała do Londynu na małe zakupy ; ))
    healthfashbeauty!

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękne szpileczki i ten kwiatowy wzór na legginsach. :-).

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękne zdjęcia a Ty wyglądasz wprost czarująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. spodnie w kwiatki są piękne;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Wow... wonderful photos!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia, nigdy nie byłam w Londynie, ale kiedyś chciałabym pojechać :) Gratuluję takiej wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post! Bardzo podoba mi się zestaw z kwiecistą sukienką i skórzaną kurtką:-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację blogów?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  70. Nigdy nie bylamw Londynie. Mam nadzieję, że kiedyś tam polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ale super, gratuluję! I mega zazdroszczę:) Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  72. Super zdjecia. Bardzo chcialabym pojechac do Londynu ;)


    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ahh. Such lovely looks! (:

    xx
    Sharena
    http://fashionofanovice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. zazdroszczę, bo Londyn mi się marzy, a nie miałam jeszcze okazji w nim być
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. pięknie!
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakie piękne zdjęcia, a to jedzenie! :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow! Gratuluję, zwłaszcza, że to już drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Szczęściara z ciebie <3
    Nie chialabyś moze dodać notki z tymi zrobionymi zakupami? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczy, które tam kupiłam ukażą się przy okazji publikacji różnych zestawów :) Już w tym wpisie można zobaczyć kilka z nich, przykładowo buty, spodnie, bluza, sweter, naszyjnik, sukienka zostały kupione właśnie w Londynie :)

      Usuń
  79. Ale super, zazdroszczę bardzo! :D Świetne zdjęcia, ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Wspaniałe zdjęcia i Ty cudownie wyglądałaś :) Ach w Londynie ostatni raz byłam ponad 10 lat ;/

    OdpowiedzUsuń
  81. Zazdroszczę takiej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Fakt- wspaniałe:) Gratuluję ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  83. Gdybym znalazła się w Primarku to bym chyba oszalała ze szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Szczęściara, ale super :D!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Jak tam cudnie :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. śliczne zdjęcia, to prawda Londyn to magiczne miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Tak przygoda jest jedyna w swoim rodzaju, zazdroszczę. Cudowny Londyn, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  88. wow, super podroz, zdjecia robia wrazenie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ach, świetne zdjęcia. Aż chciałoby się odwiedzić Londyn! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Piękne zdjęcia, super stylizacje. Najbardziej podobają mi się kwieciste spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Zazdroszczę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Super! Bylam tam pare lat temu, ale Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  93. Byłam w Londynie w marcu i też spodobała mi się to miasto i jego wielokulturowość. Jeśli chodzi o zdjęcia to nie mogę zupełnie skojarzyć, gdzie znajduje się ta przepiękna fontanna!
    Masz racje, warto walczyć o marzenia i naprawdę opłaca się brać udział w rozmaitych konkursach. Jeśli się postaramy, naprawdę mamy szansę, nie warto rezygnować od razu. :) Mnie ostatnio udało się wygrać bilety na prom do Szwecji :O
    Ach, no i oczywiście należą Ci się gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Wow, gratuluję wygranej! Londyn jest przecudowym miastem!

    OdpowiedzUsuń
  95. Lovely photos, you are very pretty ;à

    OdpowiedzUsuń
  96. kurczę, ale fajnie :)
    Powiedz mi - masz już dzidzię? bo trafiłam tu po raz pierwszy, a widzę napis "spodziewająca się pierwszego dziecka", jednak nie widzę u Ciebie brzuszka i ani kilograma na brzuszku!

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleństwo jest w drodze :) Na aktualnych zdjęciach brzuszek jest jednak nadal mało widoczny.

      Usuń
  97. jejuu ale zazdroszcze ;p
    co ja bym dała żeby tam pojechać *.*
    cudowne miejsce ... może kiedyś mi sie uda ;D

    http://sok-marchewkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Musiało być cudownie, uwielbiam to tętniące życiem miasto

    OdpowiedzUsuń
  99. o widzisz a ja dzisiaj byłam w Zarze i nie widziałam takich spodni :P :(

    OdpowiedzUsuń
  100. Strasznie ci zazdroszczę :/

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Dodałaś kom u mnie, żeby wył weryfikację obrazkową. Mogłabyś mi jakoś pomóc jak to zrb ? Bo nie mam pojęcia ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt -> Ustawienia -> Posty i komentarze -> Włącz weryfikację obrazkową? -> Nie :)

      Usuń
  102. Coś świetnego!
    Zazdroszczę Ci wygranej i wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Też bym chciała pojechać do Londynu :)
    Ładne zdjęcia i wygląd bloga.

    OdpowiedzUsuń
  104. Jejku, jak tam jest pięknie !! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  105. Mieszkałam kiedyś niedaleko Londynu ;) Prześliczne są te spodnie z ostatniego zdjęcia *0*

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. A propo Londynu- prawdopodobnie wybieram się tam w najbliższym czasie, ktoś wie, gdzie można przenocować kilka dni w przyzwoitych warunkach i cenie? Bo niestety, póki co szperałam w necie to albo przyzwoity pokój, albo przyzwoita cena, a nie jestem wymagającą osobą. :(

    OdpowiedzUsuń
  107. Ale z Ciebie szczęściara!no nie wierzę:)

    OdpowiedzUsuń
  108. super, że udało się po raz 2! tym razem pewnie i walizki większe ) Jeżeli byłaś na Primarku to na pewno wyszłaś z wielkimi torbami :D

    OdpowiedzUsuń
  109. Gratuluję, marzenia jednak się spełniają, przepiękne miejsca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękne zdjęcia! Aż nabrałam ochoty na małe podróże ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Niezwykle podoba mi się zestawienie kolorów w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  112. Gratulacje! Londyn to świetne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Uwielbiam Londyn,piękne zdjęcia-pełne życia;))

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)