niedziela, 3 kwietnia 2016

White pants

Zdjęcia z dzisiejszego wpisu zostały zrobione w Niemczech, dokładniej jest to Kurpark w miejscowości Bad Oeynhausen. Pogoda dziś dopisała w pełni, więc szkoda było zostawać w domu. Poza tym jest u nas moja mama, więc przy okazji z mężem i synkiem zabraliśmy ją tam ze sobą. 

Co do zestawu, to ostatnio otrzymałam przesyłkę, w której znalazły się te białe spodnie i bluza. Dobrałam do tego jedynie torebkę i buty zachowane w podobnej kolorystyce. 

bluza - Shein 
torebka - Atmosphere
spodnie - Shein 
buty - Next

73 komentarze:

  1. Cudowny masz gust, i usmiech ! A miejsce zdjec mnie zachwycilo, slicznie sie prezentuje !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kliknełam ponownie :)


      Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
      Bardzo mi zależy, dzięki ;*

      Usuń
  3. Buty mają cudny odcień, idealnie pasują do zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie spodniami, ale te buty! Zazdroszczę maksymalnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw, bardzo ładne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz i miejsce piękne... :)
    Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten look <3 Perfekcyjne dopasowane, oczywiście kliknięte :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szpilki! Ogólnie bardzo ładna stylizacja:)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz. Ja też bardzo lubię białe spodnie, klasa sama w sobie.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne miejsce i super zdjęcia :) Świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne miejsce, uwielbiam takie klimaty. Najważniejsze to, że pogoda dopisała. Uwielbiam białe spodnie, lecz zawsze się gdzieś wybrudzę dlatego unikam ich jak ognia a prezentują się na prawdę rewelacyjnie.
    Pozdrawiam :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękny uśmiech :) stylizacja fajna teraz już można tak chodzić :) np u mnie dziś było 25 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor butków! A widoki za Tobą urocze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie :), bardzo mi się buty podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak tam jest cudownie! okolica wspaniała;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze Ci w niebieskim, podoba mi się Twoja bluza :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bym tylko buty na płaskie wymieniła-szpiki nie są dla mnie :) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nawet nigdy w Niemczech nie byłam.
    Zestaw świetnie dobrany, bluza podoba mi się najbardziej choć na Tobie wszystko leży idealnie :)
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeczka świetna, z resztą w calosci to naprawdę fajny zestaw :-) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ALe tam cudownie, ahh... Śliczne wyglądasz, bardzo kuszą mnie białe spodnie, ale jeszcze nie znalazłam tych idealnych:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne, ale ja jakoś białych nie lubię. Na Tobie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochałam się w butach i torebce. Mają piękny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja :) Taka kobieta i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej jakie piękne miejsce na fajne ujęcia. Wszyscy teraz w białych spodniach, a ja jakoś boję się, że jak je ubiorę to zabrudzę od razu

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do przeczytania mojego nowego postu ;)
    Ciekawi mnie twoja opinia :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Białe spodnie, to ryzykowna sprawa, ale osoba z Twoją figurą nie musi się niczego obawiać :-) No i buty - rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne miejsce :) Ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  28. You always look so nice! Love this look.
    www.effortlesslady.co

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikane, świetna całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała stylizacja,jak na pierwsze ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
  31. muszę pomysleć o zakupie białych spodnie bo są śliczne
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny zestaw, piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. buty sa w świetnym wiosennym kolorze! ;3

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna stylizacja, bardzo podobają mi się twoje buciki
    są idealne i pod względem wyglądu i koloru! zakochałam się w nich :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! Te szpileczki w kolorze baby blue skradły moje serce <3 Podobnie jak Twój blog, zostaję na dłużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. great post dear :) kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne buty a białe spodnie juz mi sie odwidziały od kiedy widuje co drugą nastolatke w anglii w takich :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pytałaś o bluzę z tego posta:http://patrisyastyle.blogspot.com/2016/04/wiazana-bluza-spodnica-i-sportowe-buty.html - materiał jest grubszy i ciepły, ale rękawy i ramiona ma bardzo szerokie, więc na Tobie będzie pewnie tak samo to wisieć jak na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo udane połączenie kolorystyczne, piękne buty

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja lubię białe spodnie, te twoje leżą bardzo dobrze, a w szpilach całość wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne spodnie! Takich ostatnio szukam

    OdpowiedzUsuń
  42. piękne miejsce i świetna stylizacja - pięknie Ci w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko ze sobą idealnie pasuje. Super kolory, przygaszony niebieski, to jeden z najmniejszych kolorów w tym sezonie. Super stylizacja, piękna miejsce...czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna stylizacja, swietne zdjęcia :)
    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny zestaw i wspaniałe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wreszcie przyszła wiosna i można nosić białe rzeczy, bez ryzyka zachlapania ;) Zestaw bardzo ładny, odcień szpilek mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie również w taką pogodę szkoda zostawać w domu. :) Świetna stylizacja, buty robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bluza i spodnie są mega! :) Pięknie wyglądasz, jak zawsze zresztą;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty,torebka i białe spodnie pięknie się komponują, a z bluzą wyglądają ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  50. dobrze się prezentujesz w tych ciuchach, białe spodnie są obłędne no i tło zdjęć też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny zestaw, szpilki super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny zestaw,uwielbiam białe spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jakie buciki! Super! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. piękna torebka i buty! uwielbiam kolor baby blue <3

    OdpowiedzUsuń
  56. sceneria cudowna, a ty prezentujesz się rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam biale spodnie!:)
    Pieknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajna stylizacja i piekne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jeju mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zwiedzić troszkę Niemcy!<3 Pięknie tam jest:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne te spodnie - pięknie na Tobie leżą! Bardzo mi się podoba połączenie z bluzą, bo często sama wybieram takie zestawienia :-) Idealnie dopasowałaś kolor szpilek do całości :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)