wtorek, 20 stycznia 2015

Sneakersy

Już prawie dwa miesiące minęły odkąd na świecie pojawił się mój synek. 21 dni spędzonych w szpitalu, w tym 13 po porodzie dały mi nieźle popalić ale już pomału wracam do siebie. Teraz pozostaje mi cieszyć się macierzyństwem, jest to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu.
Ostatnie tygodnie były dla mnie dość intensywne, sporo wyjazdów, załatwiania formalności, wizyt kontrolnych u lekarzy. Znalazłam jednak chwile, aby w jednym z zabieganych dni zrobić dla Was kilka zdjęć. Miałam na sobie wówczas wygodny zestaw m.in. bluzę i sportowe buty, a dokładniej sneakersy w wersji black & white, które bardzo mnie urzekły. Zostawiam Was teraz ze zdjęciami.

kurtka - RIVER ISLAND
bluza- ATMOSPHERE
komin - DIY
spodnie - ZARA
buty - CZASNABUTY

68 komentarzy:

  1. Oo jeeej, genialne te buty <3 Uwielbiam snikersy, można je lączyć praktycznie z wszystkim i do tego są mega wygodne :-) Świetnie wyglądasz!
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny biało-czarny set! :) Ogólnie bardzo podobają mi się sneakersy, jednak model prezentowany przez Ciebie nie do końca jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ;) Pięknie wyglądasz ;))

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja! Bardzo Ci w niej do twarzy :3
    Obserwuje! :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jak super :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje zostania mamą, świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wygladasz..buty sa cudowne:)
    Zapraszam do mnie na nowego posta:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, pięknie wyglądasz po tym porodzie!
    Taką platynę jak lala też chciałam uzyskać, ale włosy żółkną w tempie ekspresowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię sneakersy, mam z Pull&Bear i strasznie je lubię :D planuję kupić kolejne. Te też są fajne i dość nietypowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. same buty przypadły mi o gusty ale nie w tej wersji kolorystycznej :) za to kurtka jest fantastyczna :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te Twoje buty są wręcz cudowne, już zerkam na stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te buty są rewelacyjne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja chciałabym Ci teraz życzyć dużo siły, wytrwałości, cierpliwości, ale też pociechy z synka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz przecudnie! :) szczęścia i zdrówka dla Ciebie i dziecka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz po porodzie :)
    Życzę dużo cierpliwości, wytrwałości i przespanych nocy :) miłości nie życzę - bo to samo przychodzi i jest najpiekniejszym uczuciem jakie może się przytrafić kobiecie :)
    Jestem mamą prawie 5 miesięcznej Elenki! Możemy się wspierać ;) hihi.
    Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  18. buty śliczne i Ty cudna:D pomyślności zatem życzę z dzieciątkiem!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się takie buty, ale wciąż nie mogę się odważyć by je kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  20. siwetne butki ale Ty wygladasz obłędnie !!!!!! promieniejsz i gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Czerń i biel zdecydowanie najlepsze połaczenie :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super!! buty są wspaniale i na pewno bardzo wygodne!!
    z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem na nie ! Strasznie nie lubię takich połączeń (koturna czy obcas w raz z sportowym krojem) albo but sportowy co za tym idzie - płaski albo koturna bez sportowego akcentu. Nie wiem co to za moda. Reszta mi się podoba :) Nie bądz zła że tak skrytykowałam te buty :) Co złego to nie ja :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych butach <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty rewelacja, uwielbiam sneakersy ;D Pierwszy raz spotykam się z takim modelem co jest bardzo na plus ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuję Ci tak długiego pobytu w szpitalu. Ja leżałam tylko 3 dni. No ale długo było mi potem słabo i dopiero jakoś po 2 m-cach właśnie zaczęłam wracać do sił. Do tego miałam dziecko, które przez pierwsze 4 m-ca nie spało wcale w dzień, chyba że trochę na spacerze, a w nocy góra 5-6 h z przerwami. No ale teraz, gdy Mała ma pół roku, jest już OK i odżywam fizycznie i psychicznie. A ona chyba zaczęła tamte miesiące odsypiać, bo dla odmiany śpi sporo.

    Życzę szybkiego powrotu do sił i dużo radości z Maleństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. http://srelciaaa.blogspot.com/ wpadnij do mnie :3 dopiero zaczynam. Super blog :3!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana buty GENIALNE!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. o jak wiosennie! super te buty i ramoneska ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja ;)
    zapraszam do mnie http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam sneakersy!:)
    Świetnie wyglądasz w nich!!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjnie wyglądasz :) gratuluję szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny model. Mogłabym je nosić :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczna Figura! Buty rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty niezbyt przypadły mi do gustu;za to kurtka i spodnie-i owszem ;-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana jako świeżo upieczona mamusia wyglądasz wspaniale, chyba ta radość Ci tak służy bo promieniejesz ! :) Gratuluję :) Kochana będę bardzo wdzięczna za pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz odlotowo !!!! - buty są fantastyczne - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie się prezentujesz po ciąży i porodzie! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie te buty wyglądają!;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Są fantastyczne,choć osobiście wolałabym je mieć w kolorze szaro - czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne buciki, podobają mi się twoje włosy ;)
    zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne buty ♥
    Z czytania choćby kilku twoich postów mam wrażenie, że jesteś ciepłą i sympatyczną osobą... czekam na więcej wpisów, na 1000% obserwuję:)
    Buziaki:**
    http://cant-be-perfect1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajne niebanalne te buty

    OdpowiedzUsuń
  44. Jesteś bardzo zgrabna :) a butki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świeeetne buty <33

    zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wyglądasz jako młoda mama ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgadzam się z tym co napisałaś! Macierzyństwo to jedenz najlepszych okresów naszego życia. Sama planuję mieć kiedyś dziecko, ale jeszcze dłuuugo sobie poczekam, bo jeszcze się uczę w technikum, a potem studia, praca.. więc dłuuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ani jednego śladu ciąży :)
    Gratuluję synka ;) Życzę, aby chował się zdrowo i dawał powody wyłącznie do radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing casual outfit!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz , a buty są świetne : ) . Czekam na kolejny post : )
    + lublins.blogspot.com Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  51. Super buty:)
    Pozdrawiam
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)