czwartek, 14 lipca 2016

Wiązane espadryle

Zdjęcia zostały zrobione na placu zabaw, przy okazji wczorajszej wyprawy w tamto miejsce. Pogoda dopisała, dzieci były zadowolone i to jest najważniejsze. 
Miało być wygodnie, więc zdecydowałam się na spodnie. Założyłam również wiązane espadryle, które bardzo dobrze się spisują podczas dłuższych spacerów. Narzuciłam na siebie również kimono z frędzlami. Wybrałam je z myślą o letnich stylizacjach.


kimono - Choies
bluzka - nn
spodnie - Shein
buty - Merg

47 komentarzy:

  1. Świetne te buty i narzutka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja, linki kliknięte - 17,90$, 16,99$,
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, letnia stylizacja. Ale kimono wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie narzutki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kimono! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja zupełnie na inny temat. Co za cudowna zieleń na tym placu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się bardzo podoba :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny outfit! :) Niestety buty nie w moim stylu ale reszta stylizacji jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja!! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty i kimono boooskie <3 świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie mają śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę urocze masz te butki. Ogólnie fajny zestaw! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W kimono wyglądasz po prostu świetnie :) A espadryle cudo :) ciągle jak je widzę, żałuję, że nie ma małych rozmiarów tych bucików :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tego typu buty się nie podobają ;) Ale reszta jak najbardziej na tak ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej z całej stylizacji podoba mi się właśnie kimono. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą stylizacje dzięki butom i to kimo <3


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kimono rewelacja ! Fajna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. O wow, jaka wspaniała stylizacja, buty rewelacyjne <3
    To wspaniale, że pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kimono jest świetne, podoba mi się jego głęboki kolor i nadruk <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jest to kimono :O Cudownie ozdabia całość stylizacji <3
    Obserwuję i liczę, że Ty wpadniesz do mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kimono super! Zakochałam się w nim <3 Bardzo ładny kolor i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  25. całość fajna, ale butki nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne, bardzo podoba mi się spokojny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  27. Zauważyłam, że lubisz takie zwiewne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam frendzle!! sama zakupiłam podobne wdziankoo

    OdpowiedzUsuń
  29. very nice pics!!!thank you for your visits!!!kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. wielbię Twój uśmiech super:D

    OdpowiedzUsuń
  31. espadryle to moje ulubione letnie buty:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kimono jest po prostu piękne! Sama chętnie kupiłabym sobie taki. Dobrze, że pogoda dopisała. Świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mam w swojej szafie espadryli, bo mi się wydają mało trwałe, ale bardzo mi się podobają, więc w końcu się do nich przekonam :) Kimono ma piękny wzór i kolor!
    Obserwuję, jeśli Ci się spodoba, mam nadzieję że też zostaniesz u mnie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)