poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Biała sukienka i stroje kąpielowe od Sammydress



Chciałabym Wam zaprezentować zawartość przesyłki, którą otrzymałam ze sklepu Sammydress.

Na początek może wspomnę o strojach kąpielowych. Dla odmiany zdecydowałam się na stroje jednoczęściowe. Pierwszy z nich ma kolor delikatnie kremowy, zdobiony jest koronką. Gdyby ubrać do niego szorty, to nawet bardziej przypominałby bluzkę/body. Moim faworytem okazał się jednak drugi strój. Biało-niebieskie paski nadały mu dość marynarskiego charakteru. 



Na koniec zaprezentuję Wam jeszcze zestaw z białą sukienką hiszpanką. Jak na razie jest to pierwsza rzecz u mnie w szafie w tym stylu. Lubię w niej to, że pomimo odsłoniętych ramion ma zabudowaną górę, co sprawia, że jest bardzo wygodna w noszeniu. 


sukienka - SAMMYDRESS
torebka - ATMOSPHERE
buty - NEXT

71 komentarzy:

  1. Cudna stylizacją! Stroje kąpielowe jak najbardziej mi odpowiadają! :D
    Pozdrawiam! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój jednoczęściowy jest cudowny!
    Sukienka również: **
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/08/mickey-mouse-dress-jeans-cropp.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka wyglądasz jak Aniołek w niej :)
    Stoje są też śliczne chociaz na początku ten biały to myślałam że to body :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie! Ta sukieneczka jest przepiękna, a dodatki dobrane idealnie :) Zakochaałam się również w tym białym stroju, jest extra!

    buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fab post! thank you for sharing.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna sukienka!
    Bosko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój kąpielowy mega ! :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna sukienka!!! Jestem zauroczona 😍 I do tego te niebiesko - szare dodatki. Strzał w dziesiątkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Omg! I want your dress like now! Beautiful look.
    www.effortlessslady.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, idealna na lato :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka marzenie-ma fantastyczny fason :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka hiszpanka no cudo <3 pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne stroje! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strój w paski jest świetny :) lubie to :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci w bieli,a ten kostium jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka, całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna sukienka, idealna na lato (jakie lato?#!!) U mnie go nie ma niestety.
    Kostium w innym fasonie, równie oryginalny tylko na figure idealną, mnie by sie sadło bokami wylało. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne rzeczy :) Sammydress ma naprawdę świetne jakościowo ubrania :) Nie mogę przestać się zachwycać tym sklepem :) Sukienka piękna :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stroje są piękne, ale ta sukienka skradła moje serce <3 Jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest świetna, stroje też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te stroje mi się naprawdę podobają a ta sukienka już jakoś mniej, owszem jest ładna ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukieneczka jest przepiękna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasny strój faktycznie może służyć jako body ale jest piękny:) Sukienka jednak skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz pięknie, ten strój w paski rewelacyjny :) Kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Anielsko w tej białej hiszpance :) Piękne to białe body ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stroje mega! :) Akurat szukam czegoś takiego na wyjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka, buty - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne rzeczy! Ja również dostałam od nich paczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka śliczna! i te szpilki! wygląda to naprawdę dobrze! :) ladnie Ci w bieli :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetny gust. Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie ten pierwszy strój trochę przypomina body :D A sukienka fajna

    OdpowiedzUsuń
  32. strój mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia ;* wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna sukienka :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie Ci w tej sukience i te dodatki...cudnie...i super kostium, bardzo mi się podoba...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz na prawdę ślicznie - BODY - niezwykle mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta sukienka budzi szczerą zazdrość i tęsknotę za utraconą sylwetką.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka jest bardzo ładna :) Pasuje idealnie <3 Ładny ma krój :)

    OdpowiedzUsuń
  39. You're really beautiful.

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  40. Prześliczne te stroje kąpielowe :) Sukienka też fajna, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jednoczęściowe stroje są przepiękne:) A ta sukienka to naprawdę strzał w dziesiątkę! Bardzo chciałabym taką mieć, bo bardzo lubię sukienki z odkrytymi ramionami i falbanami na biuście, które w moim przypadku mogłyby optycznie powiększyć biust:)
    Wyglądasz świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pieknie wygladasz w tej sukience.
    Stroje kapielowe bardzo ładne, chcociaz przyznam sie, ze ten bialy z koronką chyba ubierałabym jako body :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie piękne ubrania :)
    Ale ta sukienka która masz na sobie wygrywa wszystko, jestem pod ogromnym wrażeniem, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie wyglądasz w tej sukience kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Strój w paseczki bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Pierwszy ze strojów i sukienka - cuda.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudna sukienka i kostium :)
    Szukałam ostatnio takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Wspaniałe stroje kąpielowe, ale to sukienka skradła moje serce! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny wpis. Będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)