wtorek, 22 lipca 2014

London Look

London Look to styl inspirowany londyńską modą uliczną, który stał się wzorem dla największych, światowych projektantów. Przechadzając się ulicami Londynu można zauważyć, że niesie on ze sobą całkowitą dowolność i różnorodność. Uważam więc, że nie ma jednoznacznej definicji tego stylu. Ważne jest aby czuć się dobrze, jednocześnie kreując swój niepowtarzalny wizerunek. Poniżej prezentuję Wam zestaw, w który zaowocowała moja ostatnia wizyta w tym wielokulturowym i wielowymiarowym mieście jakim jest Londyn, często uważany również za światową stolicę mody.

 
fot. Szafa Madziary 
 
 
Bluzka - TOPSHOP
Naszyjnik - NEXT
Spodnie - ZARA
Torebka - ATMOSPHERE
Zegarek - GROVANA
Buty - NEXT
  
 

132 komentarze:

  1. super połączenie kolorów :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. te kolory są cudowne! ♥ idealnie wpasowałaś się w scenerię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne miejsce na zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce i Ty również bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiekna kolorystyka zestawu i do tego te cudowne uliczki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna pastelowa kolorystyka!IObłędnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki przepiękne ich kolor bardzo mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. elegancko:)
    cudna torebka i naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, Ja ja uwielbiam pastelowe kolory!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam pastele, świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw :) Śliczne pastelowe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość cudowna, zakochałam się w torebce i butach :)

    http://sassycarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne pastelowe kolorki :) Pozdrawiam cieplutko kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten zestaw! Czekam na kolejne posty :-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudownie to dobrałaś ! idealna stylizacja jak dla mnie
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :)
    + zapraszam do KONKURSU który zawarty jest w najnowszym poście! :)
    www.stylevoila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pastelowe kolorki :) Szczególnie podobają mi się spodnie, dodają szyku :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, Londyn! Piękne miasto, Ty to masz szczęście. Też chcę kiedyś je odwiedzić. Dodatkowo te Twoje zdjęcia jeszcze bardziej zachęcają. Doskonałe tło wybrałaś do fotek, te charakterystyczne, czerwone budki telefoniczne. Napisałaś, że ludzie w Londynie mają własny, indywidualny styl. To świetnie i Tobie również udało się wpasować w klimat. ;) Podoba mi się bardzo zestaw, który zdecydowałaś się wybrać, ładna kompozycja, takie lekkie kolory. Najbardziej do gustu przypadła mi bluzka z TOPSHOP i śliczny zegarek. Dodam jeszcze, że doskonale prezentujesz się na fotografiach. PS. Ładny nagłówek bloga jak i cały jego wygląd.
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te zdjęcia, jesteś bardzo śliczna!
    Zgodzę się z tym komentarzem u góry jesteś bardzo fotogeniczna i Londyn to piękne miasto!

    Jeśli masz czas- zapraszam
    itstaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż za kolory, uwielbiam jee! Londyn jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne buty *.*

    http://bajeerancko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodnie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, bardzo mi się podobają kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw, kolory idealnie współgrają. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie odwiedzilabym Londyn. Świetnie wyglądasz - mega szpileczki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zestawienie kolorystyczne i sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wlasnie mi przypomnialas ze mam takie lusterko gdzies:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziekuje za komentarz na moim blogu ;) Ładny strój . Tez uważam , że trzeba korzystać z lata bo potem będzie się za nim tęsknić . ;)

    www.bela-bloog.blogpsot.com u mnnie nowy post =) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie kolory :)

    zapraszam na nowy post :)

    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Dokladnie, wazne, by sie dobrze czuc! :) ja jestem na tak jesli chodzi o ten zestaw ;) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna stylizacja i świetnie dobrane kolory *-* Gratuluję stylu
    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    www.fashionbyaleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniały zestaw, cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie pastelowe zestawienia :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Delikatna i piękna stylizacja. I widać że dobrze się w tym czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam pastele w lecie ! :D cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  36. London look to genialne stylizacje. Twój zestaw jest mega. Piękne buty, torebka, spodnie. Wszystko razem z tłem genialnie wyszło :D
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam pastele a Ty w nich wygladasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem pod wrażeniem! Wspaniałe połączenie kolorów i dodatków. :)
    fluorescencyjny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne połączenie kolorów, wyglądasz fantastycznie, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. genialny zestaw. kolory bardzo Cię rozświetlają sprawiając, że jesteś bardziej uśmiechnięta ;))
    wspaniała torebka! całość na prawdę oddaje magię Londynu. jestem zachwycona!
    healthfash

    OdpowiedzUsuń
  41. superrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

    http://tlenionablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz.
    Genialny zestaw, cudna kolorystyka. *w*

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jakie boskie spodnie! nie dość że fason dla mnie jak znalazł, to jeszcze taki piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialny zestaw! Świetnie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne pastelowe kolory. Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam takie pastelowe zestawienia. Wyglądasz mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. genialne połączenie pastelowych kolorów :D
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo ładne ubrania, pasują ci pastelowe kolory. Spodnie wymiatają :)

    http://werczill.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękny pastelowy zestaw! Super wszystko ze sobą zestawiłaś! Piękne spodnie i bluzka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Lubie taki styl :) Świetnie dobrałaś wszystko

    OdpowiedzUsuń
  51. o TAK! To coś dla mnie! Subtelna kolorystyka, luźna forma, ciekawy krój spodni i idealna torebeczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przeglądając Twojego bloga zauważyłam, że lubisz pastelowe kolory. W każdej Twojej stylizacji pojawia się chociaż jakaś rzecz pastelowa - to jest cudowne! - :)
    Strój cudowny bardzo mi przypadł do gustu.

    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna stylizacja ! Uwielbiam pastelowe kolory ! :)


    http://alice-says-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie ;-), Cudne połączenie pastelowych kolorów ;-).

    OdpowiedzUsuń
  56. Pięknie wyglądasz. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczny look :)
    pozdrawiam cieplutko miśku ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. idealnie!!!!! jestem zachwycona
    ♥ ♥ ♥

    pozdrawiam :*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Dziękuję bardzo :)
    London love ♥
    http://fcknlady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Very elegant look!!!
    Have a good week!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajna stylizacja :) uwielbiam takie pastelowe kolory i buty masz przecudne ! Wgl bardzo fajny blog, przyjemnie się go przegląda. Postaram się wpadać częściej. :)
    W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie, gdybyś mogła to kliknij w linka sklepu z którego jest bluzka w ostatnim moim poście. Dużo czasu Ci to nie zajmie, a na pewno bardzo mi pomożesz!
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki :)
    www.divoces.blogspot.com

    Ps. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Beautiful colors, amazing outfit!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. ciekawa stylizacja, fajnie dobrane kolory :)
    faktycznie, w Londynie można spotkać różnorodne style, od dziewczyn niczym z okładki 'glamour' po starsze babcie w dresach i pofarbowanych na różowo wlosach :)))
    obserwuję.

    http://finewhatev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. cudne zdjęcia :) śliczna kolorystyka
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczna stylizacja i miejsce do robienia zdjęć :)
    ps. wychodzisz ślicznie na zdjęciach :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Czyż ja widzę następczynię Heidi Klum? :):*

    OdpowiedzUsuń
  67. Fantastyczny strój ;) Śliczny zegarek ;)
    www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny look:) Uwielbiam pastele:)

    OdpowiedzUsuń
  69. świetne połączenie kolorów :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Idealna stylizacja i genialnie zrobione zdjęcia ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Lubię takie kolorki a ty wyglądasz w nich bardzo ładnie, świetna stylizacja
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyglądasz rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  73. swietnie wygladasz :) Wspaniala kolorystyka.
    Pozdrawiam

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Niesamowita sceneria współgra z lookiem, wszystko pięknie się dopełnia :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Śliczny look *___*
    Piękne kolory pasteli :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam Twoje stylizacje, i moje ulubione kolory :) Z chęcią przygarnęłabym cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  77. cudownie wyglądasz w pastelach;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Prześliczne spodnie *0*

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Takie połączenia bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Prześliczny look uwielbiam pastele <3

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny wpis,boskie buty *-*.Bardzo ładnie połączyłaś kolory,wyglądasz rewelacyjnie :)
    http://my-life-is-one-big-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Jak dla mnie świetnie :)
    Uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  83. Jejku genialna stylizacja ! :) Kolory idealnie dopasowane :)
    Cieszy oko :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne zdjęcia,a szpilki cudowne!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  85. piękne miejsce, i mega pastele !!! Love

    OdpowiedzUsuń
  86. fantastyczna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  87. Świetne pastelowe kolorki, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo ładna, pastelowa kolorystyka ! :)
    http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Zdecydowanie Twoje kolory piękna ! Elegancko i na luzie ! Świetnie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  90. cudne zdjęcia, a Tobie ślicznie w pastelach!

    OdpowiedzUsuń
  91. Super stylizacja!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Boska stylizacja :)
    Ogólnie prześliczne zdjęcia, jesteś mega fotogeniczna :3
    Pozdrawiam :P
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Cała stylizacja jest dla mnie na TAK! I to ogromne! :) Sama chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękne dodatki! Kolor mnie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  95. ale pięknie wszystko ze sobą połączyłaś! wielkie tak dla kolorów ubrań, uwielbiam pastele :D i tak btw, niesamowite jest to zdjęcie dołu, na którym widać posadzkę, jest meeeeeeeeeeeeeeeeegaaaaaaaaaaa! *.*

    OdpowiedzUsuń
  96. Super stylizacja! Wszystko ze sobą idealnie współgra :)

    Zapraszam na nowy post- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  97. lubie takie połączenie pastelowych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  98. świetnie ciuchy, Ty świetnie w nich wyglądasz, a zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  99. super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  100. wyglądasz obłędnie, jestem zauroczona

    OdpowiedzUsuń
  101. Zdjęcie przy budkach musi być! Londyn może jeśli chodzi o pogodę to jest pochmurny i szary, ale jeżeli spojrzymy na przechodniów, to można znaleźć perełki. Podoba mi się to, że dobrałaś właściwie rzeczy w trzech różnych kolorach, a wyglądają wspólnie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Moje ulubione kolory :D Ah, masz świetny styl!!

    OdpowiedzUsuń
  103. kolorystyka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Śliczne buty ;) zapraszam do siebie.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  105. Zawsze chciałam pojechać do Londynu. Świetna stylizacja ;-)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  106. Pastelove :) delikatny i kobiecy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Wow! Piękny mix kolorów :)) Idealny look na lato

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  108. Wyglądasz świetnie!
    Torebka znakomita!
    Czekam na następne stylizacje! :*

    OdpowiedzUsuń
  109. Niczym się nie wyróżnię, ale naprawdę piękne kolory. Bardzo ładnie Ci w pastelach!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)