środa, 2 września 2015

Grey Cardigan

Witajcie. Dość długo mnie tutaj nie było ze względu na pracę i inne obowiązki ale w końcu udało mi się znaleźć chwilę czasu aby pokazać Wam kolejny kardigan, tym razem w jednolitym, szarym kolorze. Jest to niewątpliwie bardzo praktyczny element garderoby, po który ostatnio dość często sięgam. Ogólnie cały zestaw jest bardzo wygodny, również dzięki butom typu slip on, które idealnie sprawdziły się u mnie ostatnio na długich dystansach.
                    

kardigan - Shein
bluzka - H&M
spodnie - Tally Weijl
buty - CzasNaButy

84 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, klik oddany - 25,41$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kardigan jest świetny i bardzo ładnie prezentuje się w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cardigan świetny! :-) ogólnie extra look, Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten kardigan,fajnie że dodałaś czarny kontraścik do tej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kardigan świetny, ja bym jednak coś trochę ożywiła kolorkiem :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten cardigan :) świetnie się w nim prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość świetnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci w szarościach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja na nadchodzący sezon ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty <3! U nas na blogu pojawiła się reklama StyloweButy.pl Bardzo fajna stronka z butami :) Wejdź na naszego bloga na dole , klikniesz i możesz do woli oglądać buty :) , a nawet kupić! http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Klikniete, super kardigan :)
    Klikniesz u mnie będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kardigran! *o*
    Niestety wszystko poszło tego samego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknęłam, ten kardigan też by mi się przydał :)

    Jak masz chwilę to poklikaj proszę tutaj :)
    http://kolorowaradosc.blogspot.com/2015/08/dresslink-zamowienie-jak-przesyka.html

    OdpowiedzUsuń
  14. o tych butach juz legenedy krążą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz!!!!.Piękne zdjęcia! ;) Zapraszamy do nas http://stegofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygladasz ;)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  17. Kardigan świetny ;)
    Kliknięte
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/38.html mogłabys poklikac u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kliknęłam :).
    Co do pytania w sprawie mojej kurteczki: przyznaje rękawy mogłyby być dłuższe.

    lublins.blogspot.com
    https://www.facebook.com/lublins

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw, taki w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny kardigan, fajnie, ze ma kieszenie. To zdecydowanie poręczna cześć garderoby na jesień, dzięki kolorystyce pasuje do wielu rzeczy
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda fajnie i na wygodne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. The cardigan is lovely, so perfect for autumn :) Pretty pictures!

    www.fineclic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    P.S. Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta narzutka :) Lubię takie rzeczy w garderobie, są bardzo przydatne na nadchodzącą porę roku :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz! Narzutka wydaje się być cudowna na chłodne dni!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweter bardzo mi się podoba :) kolorystyka również :) ja osobiście do tej stylizacji założyłabym obcisłe spodnie rurki i podwinęła je :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kardigan jest genialny! W sam raz na jesień. :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo Ci do twarzy w szarym kolorze :)
    PS. Klik zrobiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny, luźny zestaw, kliknęłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz świetnie, musze chyba w końcu kupić sobie taki kardigan, butki też rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zestaw, uwielbiam szarości w kardiganach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie kardigany :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kardigan :) Ja ostatnio wręcz szaleje za tego typu narzutkami :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny kardigan <3
    W ostatnim czasie wręcz uwielbiam taki rodzaj butów, jak w twojej stylizacji. Są mega wygodne!
    Masz niesamowity kolor włosów. Śliczny odcień *.*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny! Ślicznie Ci w nim :) kliknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  36. super butki nabyłam dzisiaj srebrne w Zarze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kardigan jest idealny na jesien! a na dodatek piękny!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny kardigan, a slip-ony uwielbiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. kardigan jest świetny! z chęcią bym go zamówiła, bo cena też nie jest zła, ale trochę boję się kupować bez przybierzania...

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne wyglądasz! Super stylizacja, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. najchętniej ukradłabym Ci ten sweter!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. You look amazing in grey. Love this look.
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubie takie slip onki sa bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa całość, kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie kardigany, Twój też wpadł mi w oko. Super wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  46. Swietny blog i bardzo fajowe stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne te buty ! Poluje na nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam podobne buty - a kardigan jest na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. właśnie zastanawiałam się jak on leży na kimś i wygląda super!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczny ten kardigan!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowny kardigan!
    ogólnie cały zestaw świetnei na Tobie wygląda, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kardigan i butki prześliczne ! :) Najbardziej mi się podobają z całej stylizacji ! :)
    Obserwuję :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny zestaw, a kardigan rewelacyjny (aż zajrzałam na tą stronę)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepięknie Wyglądasz :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  55. zestaw idealny na obecną pogodę :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Super cardigan :) Przydałoby mi się coś takiego w ochronie przed nadchodzącymi chłodami :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Do twarzy Ci w tym zestawie :) ładne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja poluję na jakiś kardigan, ale nie ma nic ciekawego, ani taniego nigdzie :/ Bardzo Ci w nim ładnie ! :)
    Dziękuję za miły komentarz u mnie♥
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Przydałby mi się taki właśnie - muszę się wybrać na zakupy. Ślicznie wyglądasz. Dziękuje za komentarz na moim blogu ,bo przez niego trafiłam na Twój cudowny - oczywiście zostaje na dłużej . :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniały sweterek:)) idealny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ze stylizacja super to jedno ale te wloooosy...cudowne <3 Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny sweterek! Bardzo lubię tego typu sweterki, które szczególnie sprawdzają się w roli narzutek przy takich pogodach jak teraz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo ciekawa stylizacja. I piękny kardigan, właśnie szukam coś w tym stylu.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)