wtorek, 10 marca 2015

Snake print

Ostatnia niedziela była dla mojej rodziny niezwykle ważna. Odbył się wówczas Chrzest Święty mojego synka. Pogoda nam wyjątkowo dopisała, od samego rana słońce dość mocno grzało, więc wybraliśmy się do Kościoła spacerkiem. Synek bardzo dobrze się wówczas spisał, a ja z mężem bardzo się cieszymy, że przyjął już ten najważniejszy Sakrament :)

Zmieniając temat przejdę teraz do tytułu wpisu. Dotyczy on wzoru, który widnieje na butach. Sneakersy w ostatnim czasie stały się moimi ulubieńcami i pomyśleć, że gdy na samym początku wchodziły na rynek, to w ogóle nie zwracałam na nie uwagi. Teraz jednak trudno jest mi się nim oprzeć, gdy widzę coraz więcej modeli godnych zainteresowania.

 

naszyjnik - NEXT
sukienka - nn
komin - nn
kurtka - RIVER ISLAND
torebka - ATMOSPHERE
buty - CZASNABUTY

85 komentarzy:

  1. Genialnie wyglądasz :-) Duzo zdrowia dla Was :-) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super! ekstra jest ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka i buty świetne ! :) I gratuluję Chrzestu synka ! :)

    Zapraszam do mnie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!!!!
    U nas z czasem kiepsko. Mam wymagające dziecko... Dobrze, że w ogóle udaje mi się dalej blog prowadzić. Robię to, gdy mała śpi... ;) Na szczęście mam tonę zdjęć z wyjazdów sprzed ciąży, których wciąż nie wykorzystałam. Ciężko mi było napisać coś dopasowanego do pory roku, bo mam same póżnowiosenno-letnio-jesienne zdjęcia, ale na szczęście przypomniałam sobie o Wieliczce, a ta jest uniwersalna, jeśli chodzi o pory roku... ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! :3

    sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość prezentuje się fenomenalnie,ale nie może być inaczej - jesteś na prawdę piękną Kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie :) Sukienka i buty- boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurtka i sukienka! Nareszcie słoneczko zawitało do nas na dłużej!
    Buziaki, Karolina i Sandra

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz uroczo :) Śliczna kurteczka, spódnica i ten naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie jakoś trampki na koturnie nigdy się nie podobały, nie wiem, czy zmienię zdanie. :) Za to masz piękny naszyjnik.
    Dużo zdrówka dla Ciebie i synka!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz przepięknie, tak promiennie! sukienka super ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładna ta spódniczka :) pięknie !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny look, pasują ci takie kolory:)
    zapraszam do nas :)
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buty bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest śliczna. Fajny kolor i fason ; ))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, bardzo mi się podoba w każdym calu - zarówno kolorystyka jak i cała linia sylwetki. nic a nic bym nie zmieniła! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ślicznie wyglądasz ! Świetnie wszystko razem połączyłaś :-) Bardzo podobają mi się buty i torebka :-) U mnie Chrzest odbędzie się 2 maja także już niedługo :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio nabyłam podobną kurteczkę do Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super buty, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubię tych butów, uważam, że psują wygląd nog, nawet tak zgrabnych jak Twoje. Stylizacja w szarosciach bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie było podobnie z tymi butami. Byłam bardzo sceptyczna, a teraz proszę :-) Zakładam i jestem ze swoich mega zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny,dziewczęcy zestaw,świetne sneakersy;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :) masz piękną figurę jak na matkę

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz, świetne sneakersy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. buty niesamowite! cała stylizacja jest świetna :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super stylizacja, świetna torebka!
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Butki śliczne!
    Reszta też...
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne sa te buty, wogle całe zestawienie urocze

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja :) Bardzo spodobały mi się buty - od dłuższego czasu szukam trampek na koturnie w szarym lub pudrowym kolorze i jakoś nie mogłam znaleźć nic interesującego. Twoje są świetne :)

    Podoba mi się Twój blog więc od razu dodaję do obserwowanych:) Będzie mi miło jeśli także dodasz mój blog do obserwowanych:)
    www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sukienka i naszyjnik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawa stylizacja i piękny naszyjnik :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. naszyjnik i torebka mnie zachwyciły :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Buty nie mój styl, ale zestaw ta spódniczka + naszyjnik + torebka wielkie Wow;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka- cudo!
    Sama na taką poluję!:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się ostatnio przestały podobać buty tego typu.
    Twoje fajnie się komponują z całą stylizacją:)

    Zdrówka i radości z okazji Chrztu dla Twojego Synka;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam połączenie elegancji i sportu. Widać ,że ten strój jest bardzo wygodny. :-) A co do modelu tych butów to na samym początku je kochałam ale nie miałam ani jednej pary, później je znienawidziłam, ale teraz znów wróciły do mojego serca.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjna stylizacja !!! Wszystko idealnie do siebie pasuje :) Jesteś tak piękna ze nie możemy oderwać wzroku od zdjęć ! Ideał!!! :)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna masz kurteczkę :) cudowna stylizacja !
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, ja osobiście wolałabym balerinki albo jakieś inne buciki, ale te też bardzo ładnie wyglądają :):)


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. sneakersy podobają mi się bardziej u kogoś, sama wolę mieć zwykłe buty sportowe
    świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  42. pokazałaś klasę! Torebka przepiękna, przydałaby mi się taka. A jeśli chodzi o buty to fajne, jednak wolałabym wersję biało-kremową o ile takowa istnieje ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Such a chic look. Thanks for stopping by!
    www.effortlesslady.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw :) Bardzo podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Te buty są świetne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Błękit i szary to piękne kolory! Bardzo podoba mi się naszyjnik :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kurtka jest świetna. Buty jednak do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fantastyczne są te buty! Szukałam właśnie jakiś sneakersów, ale w bardziej oryginalnym wzorze i twoje bardzo przypadły mi do gustu. A tak na boku masz fantastyczną figurkę jak na młodą mamę!!! Sciągam kapelusz przed tobą :) Gdybyś chciała obs. daj znać :) miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Great look and colours :)


    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. super wyglądasz! ;-)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  52. bosko wyglądasz ! :)
    wspólna obs ? zacznij i daj znac http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne buty :) Cała stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękna stylizacja ;) Elegancko i zarazem sportowo - to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo mi sie podoba kolor butow! Co do kroju to ciut za wysokie nad kostke i opytcznie masywnie wygladaja. Ciekawa jestem ich rzeczywistego wygladu. Chyba pora wybrac sie do obuwniczego i ogladnac w czym sie chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Buty nieziemskie :D ciekawe czy wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze chodzi mi się w sneakersach :) Koturn ma 8 cm, jak najbardziej są wygodne :)

      Usuń
  57. fajna stylizacja, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  58. dziekuję za odwiedziny i komentarz :) buty świetne!
    dodaję do obserwowanych!
    www.martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Buty mi się nie podobają, ale za to sukienka cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne buty, podoba mi się ich kolor tym bardziej, że bardzo lubię szarość i biel. Połączenie idealne <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  61. Stylizacja perfekcyjnie dopasowana :) Świetne buty !

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny kolor tych sneakersów i ogóle super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniała stylizacja!

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wspaniały zestaw ! Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  65. prześliczna torebka <3 wszystkiego najlepszego dla synka <3
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo fajna stylizacja lubie zestawy czern plus szarosc:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna stylizacja :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Boskie połączenie ;) ! O, widzę, że tobie też wpadły ostatnio w oko. Mam już trzy pary i nie mogę się powstrzymać do kupienia następnych. c; Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  69. Całość prezentuje się fajnie, ale sukienka od razu wpadła mi w oko. Jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  70. świetnie wyglądasz,super stylizacja. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)