środa, 16 sierpnia 2017

Długie spódnico-spodnie


bluzka - nn
spodnie - Yoins
buty - Next

49 komentarzy:

  1. Kiedyś jak byłam młoda to takie się nosiło, a ja je uwielbiałam :) Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie i dziewczęco :) Na początku byłam pewna, że to spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takich nigdy, ale podobają mi się ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, bardzo podoba mi się ich print ;) 75,65 złociszy

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw... może tylko top założyłabym biały, aby pozostała część stroju pozostawała w jednej kolorystyce i tylko, żeby spodnie były tym akcentem. :) ale i tak jest świetnie! pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnicospodnie👍☺
    Wyglądasz super ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo mi się podobają te spodnie :) Super pasują do wyższego koturna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie wyglądające jak spódnica maxi, świetnie! :) Cały zestaw mega ):

    OdpowiedzUsuń
  11. mają zrór który mi sie bardzo podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :) Bardzo fajne spódnico - spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super motyw spodni!!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy wzór. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czegoś takiego ostatnio szukałam, ale nie znalazłam. Dzięki za link :)

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie mają bardzo ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te spodnie, jak spódnica maxi <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie prezentujesz się. Chyba całkiem wygodnie jest chodzić w czymś takim zwłaszcza w lecie. Podoba mi się też wzór.

    OdpowiedzUsuń
  19. These pants are super cute. I love that leaf print and I bet they're really comfy.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Stunning.You look fabulous and i love the bottoms,they are so pretty
    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo zgrabnie w nich wyglądasz...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for the interesting post! Have a nice day)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne spodnie, jeden konkretny element a tworzy świetną całość! :)


    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. W pierwszej chwili myślałam, ze to maxi spódnica a to spodnie :)
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te spodnie, fajnie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczna stylizacja - baaardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda jak spódnica, aż zaskoczyłaś mnie tym że to spodnie :) Chociaż to fajna sprawa np. na rower, spacery itd : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja 😊 a figurka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz kochana:*

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz!
    Bardziej wyglądają na spódnice.
    Przepiękne są.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. I'm glad to see you again for my blog, your post is very interesting!!!!kiss
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)