sobota, 28 stycznia 2017

Bluza z kapturem



bluza - Shein
spodnie - Shein 
buty - Fashion Queen

63 komentarze:

  1. Wspaniale Kochane :))) Poklikane! :)
    A czy mogłam bym prosić o poklikanie TUTAJ :] :] Z góry dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tego typu bluzy! bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna bluza :) super wyglądasz :) Wcale nie widać, żeby zdjęcia były robione zimą :) Już się przyzwyczaiłam, że wszędzie śnieg, a u Ciebie go nie ma :) Też tak chcę :D
    klik US$17.00; US$22.00

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bardzo lubię taki sportowy styl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza, jak i buty są po prostu swietne ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna sportowa stylizacja, świetnie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się ta bluza.

    OdpowiedzUsuń
  8. W swojej szafie też mam taką jedną bluzę, którą wciągam w gorsze lub chłodniejsze letnie dni. To chyba taki niezbędnik jak mała czarna czy kopertówka :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza :D ładnie ci w tym kolorku :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. różowa pantera :) promieniejesz Kochana :) buziaki

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluza, jak najbardziej w moim stylu! :) Ogólnie stylizacja cudowna, wszystko ładnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza mega kolor ma! I te buciki ahh .. *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/bnggood.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tych butach! Jakiś czas temu szukałam podobnych tylko w kolorze kawa z mlekiem, do mojej kurtki, ale nie znalazłam chyba za późno się obudziłam :P

    Świetnie wyglądasz :)

    Jeśli chodzi o to, że drogi ludzi się rozchodzą to jest dla mnie mega przykre że bliscy sobie ludzie z czasem są tak bardzo oddaleni od siebie i nie można tego poukładać na nowo :(
    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw, bluza ekstra. taka nie do końca bluza i intryguje mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza i jej kolor- rewelacja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię bluzy, a Twoja mi się bardzo podoba:)

    lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey!
    I saw your blog and I liked, I am following u now and I hope u can visit my blog and follow me back, great post.
    Kisses ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza i buty super:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna tylko nie mój kolor :D
    Wyglądasz ślicznie ;) pozdrawiam buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna sportowa bluza i w modnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za bluzami z kapturem , Ta Twoja całkiem niezle wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie luźne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. BLuza jest genialna :) Idealnie pasuje do butów.

    OdpowiedzUsuń
  24. PasteLOVE <3
    jak ja się cieszę, że są jeszcze ludzie, ktorzy nie boją się ich nosić zimą :D
    super wyglądasz :)

    17$,22$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tą bluzę! Bardzo podoba mi się taki styl, a w dodatku cudny kolor :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio stałam się miłośniczką wszelkiego rodzaju bluz ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna bluza, ale buty urzekły mnie najbardziej! *.* poklikałam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna bluza, ale buty rewelacyjne :-) Całość pięknie się komponuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluza bardzo mi sie podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie takiej szukam do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio na wyprzedażach kupiłam sobie cieplutki polar z Croppa za bodajże 50 zł, więc jeszcze muszę dokupić sobie taką super bluzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kolor tej bluzy. Bardzo fajnie na Tobie leży.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty to nawet w zwykłej bluzie wyglądasz świetnie:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. ja teraz szukam jakieś fajnej, ciepłej, ale też kobiecej bluzy;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny a dodatkowo cukierkowy zestaw :) Bluza i buciki świetne!
    Poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluza i buty wymiatają ! :) Super stylizacja na luzie :) Pozdrawiam :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bluza jest super :) Kolor mi się podoba :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w takiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny kolor bluzy :) I przyjemna cena, 17 dolarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Idealna stylizacja na co dzień :) Bardzo podoba mi się kolor bluzy ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  40. Sportowy, luźny styl to lubię:)
    Niestety nie udało się ich znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się ten pudrowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluza ma przepiękny odcień! Uwielbiam takie wygodne bluzy!

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładna stylizacja, bluza ma cudowny kolorek :) bardzo podoba
    mi się taki przygaszony róż :) chętnie sama bym się tak ubrała :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Butki! <3
    Zapraszam na najnowszy wpis. Odwdzięczam się za każdą obserwację.

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz, to Twoje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładnie wyglądasz. Za bluzami z kapturem osobiście nie przepadam ale buciki to masz genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniale wyglądasz!!! Bardzo ładne kolory:))

    OdpowiedzUsuń
  48. subtelnie charakterna stylówa!

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)