piątek, 30 grudnia 2016

Niebieski sweter



sweter - SHEIN 
spodnie - SHEIN
buty - MERG

57 komentarzy:

  1. 19.99 to fajna cena za tak cieplutki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sweter ma świetny kolor! wow! :D Poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow to jest zdecydowanie Twój kolor!! Pięknie Ci w niebieskim :*
    U nie nowy wpis z Aliexpress :D
    MAGICLOVV

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten sweterek. Mnie osobiście wpadły w oko jeszcze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny sweterek o kolor też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy sweterek :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny ten sweter, piękny kolor. Za mną taki kolor paznokci chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma śliczny kolor :) ładnie ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny sweterek, do twarzy ci w nim :)
    Życzę Szczęśliwego Nowego roku :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor wprost stworzony dla Ciebie
    wyglądasz nieziemsko! <3

    udanej zabawy sylwestrowej :*****

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szukam podobnych butów, są super

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten kolor <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  14. O, przypomniałaś mi, że mam podobne buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor swetra śliczny, masz super buty. Szczęśliwego Nowego Roku...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor sweterka:D Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor sweterka jest czadowy. Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweter cudownie pasuje do Twoich wloskow! Luzny , casualowy look czyli to co lubie najbardziej! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. A great entry, happy new year !🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny masz ten sweterek, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjna stylizacja. W takich ciuchach uwielbiam chodzić, są dokładnie w moim stylu i guście.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci w takim nasyconym kobaltowym kolorze :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny sweterek :) Lubię ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane. Piękny sweter. Ty kochasz błękit! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny sweter, uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam sweterek w takim kolorze. Tobie bardzo pasuje taki odcień:) Bardzo, bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam swetry. Ten również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor swetra ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweter ma boski sweter <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten sweterek to zdecydowanie twój kolor :D poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie :) Pasuje do Ciebie ten kolor, ładnie kontrastuje z jasnymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne buty, wyglądają na ciepłe i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten kolor jest piękny <3 Jeden z moich ulubionych, niestety bardzo ciężko mi trafić na rzeczy w tak idealnym kolorku :(
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz pięknie, bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękny sweterek :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny kolor swetra, pasuje Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny, wyrazisty kolor :) A ja tak patrze na Ciebie i chętnie bym założyła tylko to, a tu sweter, kurtka, szalik...itd zimowo się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczny jest ten sweterek <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Taki prosty zestaw, a jaki śliczny. Kolor sweterka super.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny sweterek, idealny dla blondynki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam ten chabrowy odcień! :)
    Kiedyś moje oczy miały taki kolor. Niestety z wiekiem szarzeją... ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie sweterki to ja lubię :)
    P.S. Dodałam już zakładkę "Obserwatorzy" https://magia-zdobienia.blogspot.com/ ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)
★Zapraszam do obserwacji bloga (zostaw wówczas link do siebie).