wtorek, 3 maja 2016

Początek maja



bluzka - Shein
spodnie - Shein
buty - Next

69 komentarzy:

  1. śliczna tunika <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/05/koronkowy-sza.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość świetnie współgra kolorystycznie, a buty są prześliczne. Tunika rzeczywiście idealnie sprawdzi się też latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka czy tunika jest świetna, szpilki super, świetnie wyglądasz...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz :) Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za cudowna koszula <3
    Kojarzysz ceramikę bolesławiecka? :>
    Podobny wzór czyli piękny przynajmniej dla mnie ;D


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/luzna-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że kojarzę ceramikę bolesławiecką :) Z tamtych okolic pochodzi mój mąż. W domu tradycyjnie na stole muszą się znaleźć naczynia ręcznie zdobione z ceramiki :)

      Usuń
  6. Świetny kolor stylizacji, bardzo mi się podobają takie jasne outfity :) ślicznie wyglądasz, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia i śliczna stylizacja.
    Przepiękne szpilki!

    Cieplutko pozdrawiam
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie bluzki, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz, uwielbiam Twoje buty. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie Ci w takim zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako sukienka będzie wyglądać o niebo lepiej :D A nawet i w maju może nią być;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor spodni jest cudowny ^^, szare szpilki bardzo mi się podobają i ta luźna bluzka jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć !
    Świetnie prowadzisz bloga, od dłuższego czasu uwielbiam tu zaglądać, miedzy innymi to mnie skłoniło to założenia własnego bloga;)
    zapraszam, znajdziesz dużo inspiracji :D
    http://www.projekt-blondynka.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale, bardzo mnie to cieszy :) Miło się czyta takie słowa :)

      Usuń
  14. Bluzka ciekawa, klik - 32,84$, 21,47$ :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna ta tuniczka, bardzo ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego typu spodni szukam właśnie w takim odcieniu jak ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna stylizacja ;) świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna ta bluzka- sukienka i włąśnie jako sukienka musi wyglądać idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tunika śliczna, jako sukienka będzie równie fajnie wyglądać :) Outfit na luzie, ale z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna stylizacja ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka super bluzka, chociaż ja nazwałabym ją sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie i stylowo bardzo mi się podobają takie tuniczki:) ale to juz po porodzie kupie:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Urocza jest ta tunika :) Latem, na plaży może Ci służyć za sukienkę :)
    Miłego weekendu!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta góra, jeszcze bardziej by mi sie podobała z rzymiankami i bez spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna bluzeczka i cał stylizacja, bosko wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie :) Super tunika <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Za to z pewnością w Niemczech mają jakieś inne święta narodowe :) świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta bluzka,jako sukienka pewnie by bardzo prześwitywała?:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Bardzo podoba mi się Top!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. A myślałam, że najładniej Ci w różu;) Myliłam się...niebieski to Twój kolor! Mam podobne spodnie, a tunika bardzo oryginalna! Świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jako sukienka musi wygladac swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. obłędna bluzka/tunika a na do mojego wzrostu to pewnie sukienka :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi, nice outfit :) would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie i stylowo, bluzka/sukienka to świetny pomysł jako góra do spodni.Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Kobieco klasycznie i wyjątkowo.
    Po prostu rewelacyjne..

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podobają spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne szpilki <3

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Może krótko i na temat ładnemu we wszystkim dobrze - zestawy bardzo kobiecy i kolorystyka dobrze dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Marzą mi się szpilki w kolorze baby blue. Twoje są przepiękne. Poklikałam, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna tunika, niebieskie dodatki idealnie tutaj padują. Myślę, że spokojnie możesz nosić ją jako sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Olsniewajaco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna ta tunika czy sukienka! Bardzo mi się podobają takie wzory niczym z chińskiej porcelany :-) Do tego super masz te szpilki - idealny kolor i fason :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

★Dziękuję za odwiedziny :)